Jumping fitness to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja wolnych i szybkich skoków, ćwiczeń znanych z aerobiku i dynamicznych „biegów” w miejscu. Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża

Przeciwwskazania:

Przede wszystkim należy unikać tego rodzaju ćwiczeń w przypadku: dyskopatii, ciąży, ogólnego złego stanu zdrowia, chorób stawu skokowego i kolanowego, chorób układu krążenia (nadciśnienie tętnicze), osteoporozy, endoprotez, zaburzeń koordynacji lub równowagi, świeżych urazów, nadwagi, chorób układu oddechowego (astma).

jump800